Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 11:57:26 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14457 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, Paide mnt 14, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, Paide mnt 14 (Admimistratiivhoone, 
Paikuse kontor) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitusala riigi tee piiril

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27231611>  (menetlus nr: 
465520), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister